Winnaar 1e prijs: Ilse Schops
Zij deelde deze maand maar liefst 231x keer social proof!
Winnaar 2e prijs: Selma Aouichaoui
Zij deelde deze maand 72 keer social proof.
Winnaar 1e prijs: Selma Aouichaoui
Voor de meeste verkopen met maar liefst 23 verkopen!
Winnaar 2e prijs: Jennifer Leijendekkers
Voor de 2de meeste verkopen (3).
Winnaar 3e prijs: Ancella Gabrielse
Voor de 3de meeste verkopen (3).
Winnaar 1e prijs: Ilse Schops
Zij was deze maand (naast het minimum van 3x per week) 94x keer extra zichtbaar met korte termijn marketing!
Winnaar 2e prijs: Jennifer Leijendekkers
Voor de minste werktijd (12,25 werkuren) in de hele maand.
Winnaar 1e prijs: Ilse Schops
Zij was deze maand het meest zichtbaar met lange termijn marketing, namelijk wekelijks plus 36 keer extra!
Winnaar 2e prijs: Jennifer Leijendekkers
Zij heeft deze maand het meeste aan Public Relations (PR) gedaan middels een interview!
Winnaar 1e prijs: Yasmine Vorstens
Zij heeft deze maand het hoogste aantal extra leads opgevolgd (naast de 25 leads per week), namelijk 1425 leads!
Winnaar 2e prijs: Daphne Heimgartner-Frankhuisen
Voor de minste schermtijd deze maand, namelijk slechts 1008 minuten, oftewel maar 16,8 uur (minder dan een half uur per dag)!
Winnaar 1e prijs: Janneke Langen
Voor de meeste verkoopgesprekken in deze maand (266 salescalls!)
Winnaar 2e prijs: óók Janneke Langen!
Voor de hoogste conversieratio, namelijk 28% (75 klanten uit 266 gesprekken)
Winnaar 1e prijs: Daphne Heimgartner-Frankhuisen
Voor de creatiefste manier van story telling deze maand!
Winnaar 2e prijs: Jennifer Leijendekkers
Zij heeft deze maand (met 7 stuks) gezorgd voor de meeste referenties.
Winnaar 1e prijs: Ilse Schops
Zij was deze maand (naast het minimum van 3x per week) 28x keer extra zichtbaar!
Winnaar 2e prijs: Janneke Langen
Zij was naast het minimum 24x extra zichtbaar!
Winnaar 1e prijs: Janneke Langen
Zij had de meeste lange termijn marketing, namelijk 40x (!!) extra bovenop het minimum!
Winnaar 2e prijs: Joanneke van den Heuvel
Voor de hoogste stijging in engagement rate, namelijk 37,8% in een maand!
Winnaar 1e prijs: Melissa Gramsma
Zij heeft deze maand het het vaakst haar aanbod gedaan, maar liefst 1164 keer!
Winnaar 2e prijs: Ilse Schops
Zij had de hoogste geaccordeerde omzet van ruim 8000,- extra!
Winnaar 1e prijs: Jennifer Leijendekkers
Zij heeft deze maand het vaakst content gerecycled (namelijk 135 keer)!
Winnaar 2e prijs: Ilona van den Heuvel
Voor het hoogst aantal keer extra zichtbaar met korte termijn marketing (9x naast het minimum van 3x per week)!
Winnaar 1e prijs: Ilse Schops
Voor de meeste sales calls deze maand, zij heeft 48 mensen gesproken!
Winnaar 2e prijs: Sabine Mus
Zij was een goede tweede met 16 sales calls deze maand!
Winnaar 1e prijs: Eugenie Kant
Zij plaatste deze maand de meeste posts, namelijk 55 stuks!
Winnaar 2e prijs: Ilse Schops
Zij werd tweede met een aantal van 47 posts in 1 maand!
Winnaar 1e prijs: Ilse Schops
Voor de beste salespagina!
Winnaar 2e prijs: óók Ilse Schops!
Voor de meest gevoerde salesgesprekken!